Obwodnica śródmiejska w budowie
Budowany wiadukt obwodnicy śródmiejskiej Wyszkowa na dobre zmieni krajobraz wyszkowskiej stacji. Skutkiem tej inwestycji będzie likwidacja przejazdu kolejowego, który łączy ulice Zakolejową z Okrzei i Sienkiewicza. Usprawni to ruch samochodowy i oddzieli kolejowy. Obsługa pociągów na stacji w trakcie wzmożonego ruchu pociągów lub manewrów na plac przeładunkowy i wiążąca się z tym obsługa przejazdu przy dużym natężeniu ruchu samochodowego i ciężarowego dla dyżurnego ruchu często bywa utrudnieniem w obsłudze stacji. Głównym celem obwodnicy jest odciążenie centrum miasta od ruchu ciężarowego i przejazdu kolejowego na ul. Pułtuskiej. Pierwsze z dziewięciu przęseł, każde o masie około 500 ton jest nasuwane na filary metodą nasuwania podłużnego za pomocą stalowej formy o masie 38 ton, w której na bieżąco konstrukcja jest wypełniana betonem. Skomplikowanie tej operacji dodaje fakt prowadzenia prac nad dwiema ulicami i północną głowicą stacji kolejowej w Wyszkowie bez wstrzymywania ruchu. Obwodnica ma zostać uruchomiona w sierpniu b.r. Statystyki incydentów na przejazdach kolejowo-drogowych w Polsce są na tle Europy dość wysokie, a jednym ze sposobów na ich poprawę jest zmniejszanie liczby takich skrzyżowań w jednym poziomie.